Details of a can - Jci

Brand:

Jci

Countries:

  • Switzerland

Size:

250ml

Year:

2008

Material:

Kreativität sind fast keine Grenzen gesen gesetzt. Die Private Label Getränke von JCI Marcel Jost sind bereits ab einer einer Auflage von 504 Stk. mit diversen Inhalten Drink-Trends- Auf dieser Dose könte e könnte auch Ihr Werbetext oder Logo stehen. Ihrer Worldwide Federation of Young Leaders and Entrepreneus nund Referenzen unter www.drink-trends.ch JCIO LA unior Chamber International Switzerlan Jun pl passion the 5th element nent nako zürich 08 10. 12.oktober Danke fürl Mür Ihren Besuch! 250 ml Tari sard kormd pelmlgetrvs. H len arehmitig Wegen des erh onten Koffeingehaites nu in begrenzten Mengen kon sumieren. For Kinder, schwangere Frauen, Diabetiker und koffeinempfindliche Personen nicht geelgnet. Nicht mit Alkohol mischen. Zutaten: Wasser, Saccharose, Dextrose, Sauerungsmitter E330, E270, Kohiensaure, Taurin (400 mg/100 ml), Saureregulatoren E331, E332, karamelisierter Zucker, Aroma, Koffein (32 mg/100 ml). Antioxidations- mittel E 30o, Inosit, Vitamine: (Nicotinsäureamid, Pyrodoxin-Hydrochlorid, Calclum-D-Pantothenat, Vitamin B6, Vitamin B12). Farbstoffe: E 150d, E 101). Nahrwerttabeile/Nährwerte, 100 ml enthalten: Brennwert 214 KJ (50 kcal), Eisweiß 0,30 g, Kohlen- hydrate 11,30 g, Fett 0,00 g, Niacin 7,92 mg/44% *RDA, Vitamin B6 2,00 mg/100% *RDA, Pantothen- säure 2,00 mg/33% *RDA, Vitamin. B12 2,00 ug/200% *RDA ("RDA=empfohlene Tagesdosis) Kühi und dunkel lagern! Mindestens haltbar bis: Siehe Dosenboden. Made in Austria. importeur: Drink-Trends, Technopark Luzem, D4 Platz 4, 6039 Root-Längenbold EU, www.drink-trends.com

There are almost no limits to creativity. The private label drinks from JCI Marcel Jost are already from an edition of 504 pieces. With various contents Drink-Trends- Your advertising text or logo could also be on this can. Of their Worldwide Federation of Young Leaders and Entrepreneus and references at www.drink-trends.ch JCIO LA unior Chamber International Switzerlan Jun pl passion the 5th element nent nako zurich 08 October 10, 12 Thank you for your visit! 250 ml Tari sard kormd pelmlgetrvs. H len arehmitig Due to the increased caffeine content, only consume in limited quantities. For children, pregnant women Not suitable for women, diabetics and people sensitive to caffeine. Do not mix with alcohol. Ingredients: Water, sucrose, dextrose, acid emitters E330, E270, carbonic acid, taurine (400 mg / 100 ml), Acidity regulators E331, E332, caramelized sugar, aroma, caffeine (32 mg / 100 ml). Antioxidant medium E 30o, inositol, vitamins: (nicotinic acid amide, pyrodoxine hydrochloride, calclum-D-pantothenate, Vitamin B6, vitamin B12). Colorants: E 150d, E 101). Nutritional value tables / nutritional values, 100 ml contain: calorific value 214 KJ (50 kcal), ice white 0.30 g, carbon hydrate 11.30 g, fat 0.00 g, niacin 7.92 mg / 44% * RDA, vitamin B6 2.00 mg / 100% * RDA, pantothen acid 2.00 mg / 33% * RDA, vitamin. B12 2.00 ug / 200% * RDA ("RDA = recommended daily dose) Kühi and store in the dark! Best before: see bottom of the can. Made in Austria. importer: Drink-Trends, Technopark Luzem, D4 Platz 4, 6039 Root-Längenbold EU, www.drink-trends.com

Comments